E-mail marketing; markanın yeni ürün, duyuru, kampanya, indirim vs. konularda birebir kişi ile mail yoluyla iletişim kurup bilgilendirme yapmasına olanak sağlayan, birçok e-pazarlama aracından uygun bütçeler ve ölçümlenebilir olması sebebiyle en ekonomik ve etkili yöntemlerinden biridir. E-Mail Marketing İnternet’in ülkemizde de yaygınlaşması ile birlikte bir çok firma yurt dışında örnekleri uzun yıllardır var olan online reklam kanallarını, blogları, online haber sitelerini takip etmeye ve yavaş yavaş geleneksel mecraların dışına çıkıp bu kanalları kullanmaya başladılar. Öncelikle deneme yanılma gibi gelişen bu süreç alınan geri dönüşlerle zamanla daha stratejik boyutlara taşındı. Daha niş çalışmalar yaparak; hedef kitlenin takip ettiği kanalları kullanıp iletilmek istenen mesaj; basın bülteni, video